About

Gunhild er adjunkt på Visuel Kultur, Institut for Kunst- og Kulturvidenskab, Københavns Universitet, hvor hendes forskningsprojekter og undervisningsforløb befinder sig et sted mellem Japan-studier, Performance Studies og Visuel Kultur. Gunhilds forskningsophold i Tokyo er støttet af Japan Foundation og Det humanistiske Fakultet, KU. Under sit ophold i Japan vil Gunhild være tilknyttet Tokyo University of the Arts.

Henrik er seniorforsker ved Danmarks Transportforskning ved DTU, og skal under forskningsopholdet i Japan være tilknyttet Tokyo Institute of Technology. Henriks ophold er støttet af Japan Society for the Promotion of Science, og DTU.

Linus er skoleelev og går i 3. klasse. Under opholdet i Japan skal Linus gå i international skole.

One Reply to “About”

1. Kære Henrik og Gunhild

God rejse til Japan, og tak for en hyggelig afskedsreception i dag.

Kh Marianne og co.